sobota, 30 listopada 2013

Świątecznie

Witajcie Kochani,
Dawno mnie tu nie było... To z braku czasu.. Nowa praca, egzaminy w szkole i inne obowiązki. Niestety nie mam czasu jak na razie, by coś nowego tworzyć.. A nawet wchodzić na bloga..
Jak tylko będzie to możliwe to zwiększę swoją aktywność na Waszych blogach :)

A przy okazji chciałam Wam pokazać zeszłoroczne choinki z origami, których na tym blogu nie miałam jeszcze okazji zaprezentować.. Już ich nie mam. Mają innych właścicieli. Niestety w tym roku takich nie zdążę wykonać.. Więc na razie pozostaje mi się cieszyć tylko tymi zdjęciami :)



Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. duzo bylo na to potrzebne tych modułów ?

    OdpowiedzUsuń
  2. około 391 ciemnozielonych modułów i 246 jasnozielonych modułów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cooooooo? az tyle, a wyglada nawet na nie polowe tego..

      Usuń
    2. No widzisz :) Niestety tylko się tak wydaje, że mało modułów potrzeba.. :P

      Usuń
  3. jesteś utalentowana, piękna ta choineczka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...