czwartek, 31 lipca 2014

Misie..

Witajcie :)

Ostatnio pracowałam nad bardzo fajnym zamówieniem - prezentem na ślub.
To jest moja druga tego typu praca.. Rok temu były Myszki.. W tym roku są Misie :)
I to nie małe...
Lubie tego typu zamówienia.. Takie prace są jedyne w swoim rodzaju  i zazwyczaj niepowtarzalne..
Jest to coś nowego, innego.. kolejne wyzwanie..
Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego... no i że się w ogóle udało :)
Każda nowo wykonana praca potwierdza mnie w przekonaniu, że nie można się poddawać i myśleć, że nie damy rady.. Bo zawsze damy.. Trzeba tylko chcieć.

A oto Misie:





Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. świetne te misie dobra robota a jeżeli chodzi o wyzwania to się zgadzam ja dopiero zaczełam zabawe z papierem a cienszkie wyzwanie zrealizowane dodaja sił żeby się nie poddawać ;-)POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Piękne! Ile pracy musiałaś włożyć, żeby je zrobić... Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...