czwartek, 1 sierpnia 2013

Kosz Ślubny- Spodnie Pana Młodego

No i udało się !!
W końcu go skończyłam.. Robiłam go ratami przez ok 10 dni..
Pierwszy mój nietypowy Kosz Ślubny- Spodnie Pana Młodego :)
Ozdoba na weselny stół, prezent dla Młodej Pary lub na rocznicę Ślubu..
Może być koszem np. na cukierki czy kieliszki..:)

Chociaż do tego bardzo daleko.. ale powiem Wam szczerze, że nie umiem doczekać się swojego ślubu.. dlatego, że jest to jeden z najważniejszych dni w życiu, to chciałabym wykorzystać swoje umiejętności chociaż raz w pełni tylko dla siebie.. A taki dzień jest idealną okazją :) Na pewno na ten dzień przygotuję jakąś pracę :) Na taką okazję jest wiele pomysłów.. Ale na to jeszcze czas :)

A teraz czas na kosz:





Obecnie jestem w trakcie przygotowania czegoś innego, ale z tematyką zbliżonego.. Coś, co idealnie do tego kosza będzie pasowało :)
Kto zgadnie, co to będzie ?


4 komentarze:

  1. też stawiam na suknię :)). Spodenki świetne, czy to jest prawdziwy pasek ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mój stary pasek.. hehe :) Jedyny dodatek, który prze zemnie nie został zrobiony :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...