środa, 18 września 2013

Świecznik: but - szpilka nr 2

Świecznik w kształcie buta - szpilki strasznie mi się spodobał.. Bardzo pasuje jako prezent dla prawdziwych kobiet. Więc mam kolejną okazję i chociaż zabawy przy tym nie mało, to zrobiłam drugi taki świecznik.  :)
Poprzednia szpilka podarowana została chrzestnej na urodziny. Nie wiedziała, że po za origami wykonuję też prace z papierowej wikliny. Na początku nie wiedziała, że ja to wykonałam.. Myślała, że to prawdziwa wiklina a upominek kupiony w sklepie.. hehe :) Ważne, że się spodobała :)

Oto but - szpilka nr 2:



Pozdrawiam :)


7 komentarzy:

  1. Cudna. Na dodatek w kolorach kobiety znającej swoją wartość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna szpileczka Ci wyszła a skoro chrzestna zadowolona to wiadomo że wyszło pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka szpileczka :)), nie dziwię się że pomyliła ją z prawdziwą wikliną :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne :) Swietny kolor szpilki, podoba mi sie!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...