sobota, 31 sierpnia 2013

Koniec wakacji..

Jutro już 1 wrzesień.. Koniec wakacji.. Niestety u mnie zajęcia zaczynają się już za tydzień w sobotę.. Więc ten weekend jest moim ostatnim wolnym.. Wczoraj odebrałam wyniki z egzaminu na pierwszą kwalifikację w zawodzie Technik Rachunkowości :) Oczywiście zdałam :) Egzamin na Drugą i ostatnią kwalifikację w czerwcu za rok. Szybko minie ten czas.

W mojej rodzinie 1 wrzesień od 4 lat to nie tylko powód do smutku z powodu szkoły.. Ale także powód do radości i świętowania :)
Moja siostrzenica ma urodzinki !! Kończy jutro 4 latka :)
Z tej okazji zrobiłam dla niej prezent.. jej ulubioną postać Hello Kitty :) Dzisiaj miałam okazję jej go wręczyć więc i Wam się pochwalę :)

Oto Hello Kitty - ozdoba i pojemnik z papierowej wikliny :




W tym przypadku użyłam kartek ksero. Nie starczyłoby mi czasu na malowanie :)
Może przy następnej okazji zrobię Hello Kitty z origami modułowego :)

Udanego Weekendu !! :)


7 komentarzy:

  1. Piękny prezencik, siostrzenica beddzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się,że bardzo trafiony prezent! Prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę :) Ona jest zawsze zachwycona jak widzi Hello Kitty :)

      Usuń
  3. Elu ja pezepraszam ,że dopiero teraz dotarłam do Ciebie ,ale ogromnie dziękuję Ci kochana za wyróżnienie.Obowiązkowo się nim podzielę przy okazji najbliższego posta,mam nadzieję że tym razem nie wyleci mi z głowy.
    A koszyczek kotkowy jest bardzo modny i na czasie,dziewczynki uwielbiają Hello Kitty;
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że uwielbiają :) a do tego doszło Monster High :)

      Usuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, siostrzenica może schować swoje skarby :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...