poniedziałek, 25 lutego 2013

Udało się !

Dopiero dzisiaj udało mi się ostatecznie zakończyć pracę nad tajemniczym zamówieniem !

Teraz mogę Wam zdradzić, co mi tyle czasu zajmowało..
Pracowałam nad Wozem Strażackim i to nie małym..

Wzorowałam się głównie na takim:




Ale nie myślcie sobie, że jest taki duży i zawiera te wszystkie szczegóły z zdjęć zawartych w linku :D Są natomiast inne dodatkowe elementy zrobione wedle życzenia zainteresowanej :)
Sam wóz jest głównie wykonany z origami modułowego.

Niestety na razie zdjęć Wam nie pokażę, bo chcę by koleżanka jako pierwsza go na żywo zobaczyła.
Musicie mnie zrozumieć :)

Zatem szczegóły w swoim czasie.. :)

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze !
Dobranoc :)

3 komentarze:

  1. No to dopiero mnie zaciekawiłaś :). Konkretne wyzwanie postawiono przed Tobą :), ciekawe jak sprostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostało mi czekać z niecierpliwością.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć to cudo:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...